har en hel del att berätta..

igår började Calmare Nyckel cup! :D Vann vår första match med 1-0! Satt vid symaskinen i två timmar och sydde på märken på lägerfilten, suck. Men bra blev det! Har spelat fotboll idag med förstås, 5-0 till oss i första och en mycket orättvis förlust i andra matchen! :( Vidare till a-slutspel iaf och det är bara toppen! Men jobbet om att ta hem första platsen lämnar jag över till mina lagkamrater, för nu bär det äntligen iväg! Har packat klart nu och tror för en gångs skull att jag har koll på allt :) Imorgon kl kvart i åtta sätter jag mig i bilen till växjö och årets efterlängtade scoutläger CampÖr! :D Vi hörs om en vecka, och ha det bra!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0