oh, idag var vi dåliga...

jag somnade vi tre inatt, pratade med Jacqe i evigheter. Sömnbrist än en gång. Åkte från emmaboda vid tiotiden, dett var ju match som gällde! Fick mitt knä tejpat så det funkade bra att spela på det viset, resten sög. Jag har ALDRIG sett mitt lag vara såhär sega, trötta och 'opeppade'. FY tusan säger jag. Det gäller även mig såklart. 3-3 blev det iaf, hade vi varit på gång hade vi vunnit överlägset men idag hade vi bara tur att att dom inte gjorde fler mål. O sicken tränare de har, stackare. När till och med domaren svär, då är det riktigt illa.
Inte mer om det nu.

Tog just en fika och nu ska jag hoppa in i duschen. Vid fem ska jag vara i färjehallen igen och kolla när herrarna spelar, hoppas någon vill följa med :)

Tjingtjong, vi hörs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0