Jesper, Emme + kladdkaka= tummen upp

det där om att sova ordentligt inatt, njaaa. Somna fick jag men även om jag BAD DOM TYDLIGT OCH VÄNLIGT ATT INTE VÄCKA MIG så vaknade jag vid halv nio av att dom sitter och gapskrattar -.- skickade ett sms till syster min och bad dom vara tysta, jag var ganska trött och irriterad då. Lyckades somna om sen iaf så jag gick upp vid elva.
Träffade Emilie och Jesper sen och gick till köpstan för att hitta en ny innebandyklubba till mig. Tror jag vet vilken jag ska ha nu! :) Satte oss sen och pratade vid det lilla 'fiket'. Traskade sedan hem till mamma och lyssnade på musik och bakade en smaskig kladdkaka! Vi åt upp hela, hehe (y)
Emme och jeppe är bara bäst alltså, så himla goa ska ni veta! ♥
Fick sedan gå hem till pappa igen, två och en halv km. SÅ MAN INTE BLIR ETT JÄTTEMEGAFETTO EFTER ALL KLADDKAKA, så var det nog ganska bra ! ;)

Pappa står där nere och lagar spagetti och köttfärsås som vi ska äta snart innan vi åker på revy! Berättar mer sen. Vi hörs mina vänner, bye.

just nu är jag på väldigt gott humör, bara att njuta!


fick ett brev från min brevvän i england idag! wihoo! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0