home sweet home..

kom hem vid tolv inatt, och idag var det skola så därför har jag inte skrivit än.  jag är sjukt trött och har egentligen massor att göra men jag gör detta nu, allt för er läsare ;) och ursäkta bildkvaliteten, min mobilkamera suger!
ska försöka mig på en sammanfattning av det stora äventyret i göteborg, 05.01.11 - 09.01.11

bussresan till det stora äventyret.
 

ca tretton minuter efter ankomst.


fin middag.

fin parmiddag. (mellan syster och bror? :o)

inte matgris.

Vi vann vårt gruppspel, vinster med 5-0x2, 6-0 2-2. Semifinal direkt där vi vann med 3-0 mor Varberg som faktiskt var riktigt duktiga!
Lite där emellan:



Final till sist, det vi alla kämpat för! Hamnade i underläge nästan med en gång, men i början av andra perioden gör vi 1-1. Vi får en straff med sex sekunder kvar av matchen då det fortfarande står lika men den missar vi :'(
Det blir straffar till sist, och vad i hela världen kan inte vara mer störande än att förlora en gothiafinal på straffar?
Men jo, det är precis det vi gör.
men vi har ändå varit otroligt duktiga, halva laget var faktiskt ett år yngre än åldersgruppen vi spelade i.
Jag är också riktigt glad att jag kunde spela efter min skada, såhär var jag tvungen att tejpa det ínför varje match. Syftet var att jag inte skulle kunna sträcka ut det, och det gick verkligen inte! När jag tagit bort tejpen efter varje match dessa dagar har det slitit otroligt på min hud så när jag tog bort den igår efter final kom det lite blod minsann. Men det är bara att bita ihop, jag ger aldrig upp!



visst den är fin, men det är fel färg om ni förstår vad jag menar.
Hemresa:






Nästa år, då jag kommer spela med mitt riktiga lag, då vinnar vi! Precis som förra året.. ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0