Färjestaden 5-1 Örlogstaden

YEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEES!
äntligen får vi ta med en trepoängare hem!
Först och främst fick jag cellskräck så fort jag kom in i hallen, riktigt läskig och äcklig var den!
Tufft motstånd var dom iaf och efter första perioden var jag helt slutkörd och det stod 0-0.
Andra perioden får vi in tre mål! Jag gjorde det andra, och snyggt var det ;) Tog mig förbi deras center och backar helt själv och sedan tunnel på målvakten, hehe.
Sista perioden var helt OK, slutade 5-1 som sagt. Sjukt starkt jobbat idag alltså! Äntligen är alla lika-resultat över!
Tvåa i serien nu :) om jag inte sagt det måste jag bara säga det, vi har ett rent 97-lag och spelar i en 95-94serie! Och vi ligger tvåa dessutom, det är riktigt bra alltså! Ettan är vår egna klubbs 96-lag, och då är det ganska svårt att slå dom..
NU ska jag somna gott, skola imorgon :s
God natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0