VILKEN KVÄLL!

först och främst, FÖRLÅT! har inte haft en möjlighet till att blogga alls, verkligen haft fullt upp!
Tänkte berätta om igår iaf, hoppa av bussen hos mamma efter skolan igår och hmtade lite saker och sen gick jag hem i snö ovädret till pappa. Var ganska stressad ett tag men när Emilie och Julia kom vid sex för att hjälpa mig med det sista gick det ändå ganska bra. Nio pers var vi, åt först Märits otroligt goda hemmagjorda pizza och sen öppnade jag lite presenter. Mina vänner känner verkligen mig, fick saker som jag verkligen uppskattade, utan att jag inte sagt ett ord om vad jag önskade mig ;) Verkligen lyckad kväll, blev varken film eller bad som det var tänkt från början men gud så kul vi hade! Spelade 'med andra ord' hahaha, ojojoj mina vänner är verkligen helt galna!
Snackar nog om den bästa kvällen på några år, lever fortfarande kvar där som om jag typ fastnat i tiden, haha!
Alla som var där ska verkligen ha ett stort tack ♥

tog flera hundra bilder men dom får ni senare, hinner inte nu!
pusssss:* -.-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0