nu åker jag!

känns lite speciellt att åka ifrån allt här hemma nu, precis när allting ordnat upp sig och jag är som lyckligast.
Saknaden kommer vara enorm det vet jag men det är något jag får ta, det är ju ändå thailand vi snackar om!
Mamma stressar runt i hela lägenheten nu, borde kanske gå ut och hjälpa henne med maten nu innan vi åker.
Måste ju också berätta om vår lite krångliga väg till vårt slutmål.
Om ungefär en timme sätter vi oss i bilen mot emmaboda där vi möter mammas kille Jocke och hans barn Jacqueline och Jacob! Sätter oss på tåget därifrån mot alvesta där vi sedan byter tåg mot Köpenhamn. Från Köpenhamn flyger vi till Helsingfors och byter flyg mot Bangkok. Där stannar vi på hotell i två nätter innan vi tar taxi de 35 mil det är till vårt hus där vi ska bo i HuaYang! Lite krångligt är det med det fixar vi, det är ju helt klart värt det.

Vi har med oss en dator och hoppas att vi kan skaffa internet där nere så jag ska försöka göra några inlägg då och då iaf, så håll utkik!

eftersom det mestadels är mina nära och kära som läser här så ber jag er att inte smsa/ringa förrän den första mars, annars finns jag på fb ibland.

Nu åker jag, ha det bra här i Sverige!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0