date med sängen.

ska säga er att det gick faktiskt ganska bra i stan! två par byxor hittade jag och ett par suuuuuuuupersnygga skor. I'm in lööööve ;)
Hann bara duscha lite snabbt innan ví skulle åka iväg igen sen, då det bar av till nybro. Märits kompisar bor där så vi åkte dit på middag. Ella och viktor, deras barn, är två riktigt söta busungar!
Vi fick se endast några timmar gamla lamm och deras nya hundvalp. Fick ingen allergichock som tur var, det trodde jag inte. Jag hatar min allergi.
Kan tänka mig att jag skriver lite sladdrigt, är så trött så jag knappt kan tänka. haha
Borde nog sova nu då egentligen, efter som jag har fotbollsträning vid halv tio imorgon, ute :S
Uach, jag mår illa, måste ha ätit något dumt :(
God natt.

jag ock viktor

nyfött lamm

tyvärr väldigt suddig bild men ni måste hålla med mig, visst ser det lite ut som Frank från tv? :D

en trött liten Chica


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0