pinsamare blir det inte

tog bussen hem till min favoritpojk efter skolan, vi hann inte så mycket mer än att äta innan jag skulle ner till borgholm för match. Sjukt taggad var jag! skottstatistiken blev 21-2 till oss. Slutresultat: 1-0 till dom. behöver jag säga mer? tror inte det, finns risk att jag tar sönder något då, hehe. Sandbäckshult borde inte känna annat än fruktan inför söndag, då jävlar!
Kollat lite på Idol och handbollen. Vore ju trevligt om Robin kunde vinna, men jag erkänner, Amanda gjorde vinnarlåten tusen gånger bättre :/ ska fixa till mitt rum lite nu för imorgon blir det 40års-fest. Men innan dess blir det julklappsshopping med Josse! :)
god natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0