mot Hornsögården!

snart kommer mitt hjärta och vid tolvtiden bär vi oss av mot Hornsögården och nyårsfirande med scouterna :) var ju där förra året och det var himla kul och det blir säkert minst lika roligt i år ;) ska nu bara packa det sista som ska med. Om jag har en snäll pojkvän kanske jag kan få låna hans mobil och blogga någon gång, annars hörs vi på söndag nästa år :o jag har haft ett nyårslöfte men det tänker jag inte berätta om här, men jag tror jag lyckades ganska bra med det trots allt! :) tror inte jag ska lägga några nyårslöften i år faktiskt men jag har ju tre dagar på mig att komma på ett i så fall. Har ni några nyårslöften?
GOTT NYTT ÅR!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0