goa dagar

hann inte blogga igår, I'm sorry! var hos sofia m på inflyttningsfest, tacos och massor av skratt och sällskapsspel! mycket trevligt :)
har spelat match idag i hovmantorp, himla härlig vinst med fem freaking noll! riktigt bra var det trots att vi inte ens var två hela femmor och hade med oss tre yngre spelare. tummen upp. Domaren var ju dock sådär, våra tränare var riktigt pissed off om man säger så.  men, men vi vann ju och jag vet ju hur svårt det är att döma. Var tänkt att jag skulle göra det imorgon men jag ringde nyss och sa att jag inte kan, jag har inget psyke, iaf inte när det gäller detta och efter förra matchen. skönt att vara av med det, men det är synd att det behövde bli så.
Sitter nu och bara tar det lugnt, jag är så sjukt trött! borde kanske plocka upp mina grejer, hehe. Ikväll kommer hultqvists och så blir det tacos, igen jao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0