go tisdag!

sovmorgon, lucia, luciafika, halv mattelektion och extra lunchrast, halv svenska, buss 103 hem kl 1 mot färjestaden och vårdcentralen, prata med läkaren och lämna blodprov, hämta cykeln på stationen och sedan hem och möte filip vid bussen :) så såg min dag ut i kort drag. Vet inte vad som hänt med min mobil men jag kan varken ringa eller smsa MITT LIV ÄR FÖRSTÖRT! nej det är det inte, men det är sjukt jobbigt, vad ska jag ta mig till? *upprörd tjej här*
busschauffören var inte så jätteglad heller imorse när vi bara var tre pers på bussen.. de andra var på lucia..
Har just kommit hem från träningen och nu ska jag hoppa in i duschen, sov gott vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0