full rulle

fick sovmorgon imorse, gutt! simhallen med skolan som gällde. Killarna fick börja i simhallen medan tjejerna fick börja med stadsvandring. 'folkets jubel'. Sex olika byggnader skulle man gå till, ta kort på, rita av och beskriva in i minsta lilla detalj hur det såg ut. Så efter två timmar var jag så kall så jag kunde inte ens greppa pennan! Kände inte riktigt för att äta soppa på Stagg så det fick bli McDonalds med Annie, Malou, Fiiiiiliiiiip och hans kompis. Och så fick vi typ springa tillbaka till simhallen sen.. men vi hann! kraven för dagen var 200 m bröstsim och 50 m ryggsim. Lätt som en plätt för en tjej som sattes på simskola när hon var fem? tack mamma & pappa! :) sedan blev det en stund i äventyrsbadet innan vi fick gå. Träffade Filip sen efteråt också så vi gick och köpte parfymen vi kollade på igår! :) äntligen. tog en milkshake på donken sen också innan bussen gick upp till algutsrum för konfaträff. Lika roligt som vanligt, speciellt eftersom jag varit sjuk de senaste två torsdagarna.. Nu ska det göras musikläxa och sedan ska jag kanske kolla ifatt alla julkalenderavsnitt som jag missat, har bara sett första :o


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0