det går bra nu

gårdagen började med att min ögonsten kom hit kvart i nio ( det är värt det, ja lovar, fast jag var riktigt trött!) Han gör mig så glad! Han fick även följa med familjen på julbord på Bo Pensionat! trevligt, tack farfar! Vid femtiden kom Sofia K och så tog vi bussen in till stan och mötte upp Elin och sedan var det dax för breaking dawn! Den var helt okej, men långt ifrån lika bra som boken! Längtar ändå till nästa film, bara ett år kvar..
Idag har allting varit rätt så okej fast det har varit måndag, fått tillbaka några prov som såg rätt bra ut och så där :) har också pluggat lite och varit på scoutavslutning.. Vi körde stratego, ett spel som vi gjorde helt själva för några veckor sedan :) rätt kul, synd att det var sista gången :( men då kanske man kan börja träna innebandy på måndagar också, som resten av laget.. Nu ska jag hoppa in i duschen, sovmorgon imorgon! :D

en bild på mig och Majas lilla kattunge Greta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0