äntligen är känslan här!

pirret som rusar genom hela kroppen dan innan julafton är en av de bästa känslorna som finns! har varit fullt upptagen senaste dygnet, igår var det julgodisbak som tog upp den mesta av källen, tyvärr kan jag inte säga än vad det blev ;) paketinslagning fick det också bli en del, framför allt Filips paket så dom fick han idag. Har varit hos honom hela dagen idag nämligen :) jag fick en parfym av honom och den luktar himlagott!


tack älskling!
btw, jag har pyjamas på mig! ;)
Nu ikväll har det varit ytterligare julkalendertittande och sedan julmustkyckling till middag och en paradis chokladask står nu på bordet. Duschat och så nu så nu är det bara några få sista saker kvar att göra innan jag ska sova, ni förstår inte hur trött jag är! En timma kvar till julafton, så spännande!
God Jul alla, hoppas ni får en glädjefull helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0