vad som hänt när jag varit lat och inte orkat uppdatera..

kom ju hem i fredags som sagt, och då hade vi besök från eksjö. Rätt trevligt, men däremot var nog inte jag så trevlig med tanke på hur trött jag var..
I lördags var jag inne i kalmar och kollade på triathlonet. Helt sjukt att folk bara ger sig in på sånt där.. Tycker också att ni ska hålla utkik i kalmarposten efter några systrar palm på torsdag/nästa torsdag :)
Igår stod jag i serveringstältet på djurparken cup, i ösregnet.. Hade lite söndagsmys med mamma och maria på kvällen också och såg filmen 'how do you know'. Rätt så bra film iaf.
Sticker när som helst in till stan för en dag med jacqueline :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0