jag saknar CampÖr..

:( jag vill tillbaka!
Ett underbart läger var det, precis som vanligt ;) Det fanns en fin badplats och eftersom vi hade så många och bra möjligheter att vara ute på vattnet i helgasjön var vi för det mesta ute på vattnet :) Jag har seglat på jolle och större segelbåt, paddlat kanot och även provat på kajak! Har nu med glädje lovat pappa att hänga med honom på kajakkurs! Jag fick äntligen träffa mina kära vänner från mönsterås och fann även nya vänner därifrån! Jag menar allvar när jag säger att scoutlägerna är det bästa på hela året! Och under den veckan får man leva på bajamaja och utan dusch och rinnande vatten, en stor och mjuk säng och lite tystnad när man ska sova. Ni kanske förstår hur mycket jag älskar scoutläger om jag klarar mig uta allt det där? ;)
Sen att vi var ett camp in camp läger gjode ju inte saken sämre precis. Vårt första lägerbål med de utländska scouterna är oförglömligt, så glad har jag inte varit på länge! När vi sedan själva fick åka och besöka det stora lägret i skåne på torsdagen, ja ni skulle bara veta vilken ångest jag hade.. jag sabbade chansen man bara får en gång i livet.. Men jag tröstar mig själv med att jag hade det jäkligt bra iaf ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0