betydelsefulla stunder

Den här sommaren har jag hunnit med det mesta, kolla här bara!

- Varit i göteborg några dagar
- Firat midsommar i Böda
- Fotbollsläger i Västervik/ uttagning till smålandslaget
- Lundegård
- Båttur i kalmarsund
- Varit i oskarshamn och sovit hos några vänner
- Träffat saknade Victoria
- Tagit årets första dopp så sent som ELFTE JULI! :o
- Varit några dagar i Skara
- Sprungit Victorialoppet för tionde gången, 9 km för första gången
- 40-årsfest
- Sett Klämman och Bulten
- Träffat filip och boel, som jag sedan sov hos
- Scoutläger
- Träffat Linnea
- Gjort min första träning med damlaget och spelat min första match med 96orna
- Spelat Calmare Nyckel Cup
- Varit i Dalarna en vecka
- Besökt farmor
- Varit i stan hur många gånger som helst, shoppat
+ massorrrrrr med fotboll!

Ja inte har mitt lov varit helt fel direkt! Tack till alla er som bidragit till den, hoppas ni ocksa haft en bra sommar och att ni får en fortsatt fin höst/vinter!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0