yeah, yeah fredag kväll :)

massor att berätta nu :)
No provet idag= pinsamt lätt(y)
matte provet idag= lätt som en plätt
att jag fick åka och handla helt själv med tusen blickar på mig= pinsamt och konstigt.
att jag fick supergod mat när jag kom hem= tummen upp
att mamma kanske ska beställa en supersnygg jacka åt mig= tummen upp igen
att det är fredag= tummen upp för tredje gången
att jesper är sjuk idag och att kvällen inte kommer bli lika kul= bajs. :'((( åh, jag är ledseeeeeeeeeeeeen
krya på dig, genast :)
att julia och emilie kommer ikv iaf= toppen :)
en sista sak bara:
JAG FÅR TRÄNA IGEN ! :D :D :D
FICK ETT BREV IDAG DÄR DET STOD ATT JAG FÅR TRÄNA IGEN! OMG, OMG, OMG! ÄR SÅ SJUKT LYCKLIG!
ae, chilla nu hanna vah.
nej, asså ingen har en aning om hur det här känns. typ som att jag har fått tillbaka livet? hahah, aja

nu ska jag packa lite, sover hos pappa inatt, det är där vår filmkväl ska vara. GAAAAAAH! känner mig bara lite uppspelt, vill bara skrika lite ;)

hoppas ni har en trevlig kväll, pusssssssss :*
HAHAHA






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0