scouterna :)

ja, jag är scout. Och det står jag för. Jag kräver inte att ni ska säga att det är kul men säg inte att det är tråkigt och endast för nördar när du inte ens vet hur det är. Jag har träffast så många sjukt underbara personer genom det och har alltid kul där.
Ville bara säga det.

så när jag kom hem idag efter skolan gjorde jag som sagt var min CP-läxa och sen gick jag till scouterna ;)
nu ska jag se färdigt på ullared, bara jag som tycker det är lite drygt? sen ska jag fixa mig till sängs, lägger mig tidigt idag så jag somnar innan klockan blir allt för mycket..

hej då folket♥

Kommentarer
Postat av: Mamma

Bra att du har skoj på scouterna, men de var väldans vad mycke CP det var idag ;)Sov så gott

2010-10-11 @ 21:36:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0