Nu åker vi!

när jag tänker efter, jag har inte sagt vart jag ska va? hahaha
EGYPTEN!
åh, vad härligt det ska bli, sola och bada dag ut och dag in, äta massor med glass och få en suuupersnygg solbränna ;)
precis packat det sista, nu ska vi äta sen är det bara att sätta sig i bilen mot kalmar flygplats!

NI FÅR INTE SMSA MIG DEN NÄRMSTA VECKAN! det blit dyrt då..
ska försöka göra ett inlägg då och då men jag får se i fall det finns internet på hotellet och så där.
kommer ju inga bilder men det lovar jag att det gör när jag kommer hem!

just nu spelar mitt lag SM! åh, jag är så nervös, håller tummarna för att det går bra!
jag blir jättefrustrerad för att jag inte fått något resultat av dom än..

haha, detta är komiskt,  precis när jag skrev det där får jag ett sms: VI VANN!
eyyy :) hanna goes happy !
jepp, nej nu får ni ha ett bra lov allesammans, det ska jag! (a)

vi hörs,  :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0