Känner mig väldigt cool som skaffat blogg precis som alla andra..

Jaha nu har man blogg då. Jag ska vara aktiv, jag får ryck på bloggare som aldrig skriver ngt.
Har inte tänkt så mycket på det här men ni kommer väl få höra om lite av varje, det blir säkert bra hoppas jag..

Kan väl börja berätta tråkig fakta om min skoldag. Nej, då blir det ju tråkigt såklart och det ska det ju inte vara, ellerhur? ;)
Men kan ju berätta att någon typ råkade få eld på en papperskorg så det var rök i hela korridoren och det stank otroligt -.-

Jag tycker att alla söta och snälla där ute kan ge mig tips på vad jag kan skriva och så och snälla, är det någon som kan hjälpa mig med en header? (:

Slänger upp en bild, visst är jag snäll♥


Kommentarer
Postat av: alle

nice bild ses på jota jotin

2010-10-09 @ 12:39:23
Postat av: Hanna P(:<3

tack du (:

ja det gör vi ;D

2010-10-09 @ 19:59:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0