jaha.....................

först och främst, scoutövernattning.
eftersom jag var äldast av alla och i ett hus fullt med elvaåringar som åker sovsäck ner för trappan, kan jag inte säga att det var superkul.
när det till och med går så långt att jag tar fram min sovsäck och åker nerför trappen precis som alla andra så jag har blåmärken på hela rumpan- ja då har det nog gått aningen för långt.
blev inte jättemycket sömn heller.
satte mig sedan i bilen hem, duschade och satte mig i bilen igen, den här gången till emmaboda.
mitt fotbollslag spelade cup där för dom som inte visste det.
träffade lite roligt folk kan man ju säga... :)
med nöd och näppe kom vi till final där vi förlorade-.-
äsch, vi var bra iaf!
kom hem prick tolv och slängde mig på sängen, upp tidigt idag för idag var ju FÖRSTA MATCHEN! för min del såklart. vill ni höra nåt sjukt? jag har troligtvis inte spelat en match sedan i april. det är sjukt. 3-3 blev resultatet, efter att de gjorde mål med bara några sekunder kvar.
jag är pisstrött (ursäkta uttrycket :)) på det. ååh
fast vi var sjukt bra förövrigt :)
en del av dom var ju trots allt 94:or...... ;)

vad ska jag göra nu då? INGENTING :D nej ingen glad gubbe
snälla pigga upp mig lite!

hoppas ni orkade läsa allt, hej dåååå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0