lucia

är det bara jag som tycker det är så mysigt med lucia? :)
min lilla systeryster och jag har i många år klätt oss i luciakrona och gosedjuren i tomteluva och gått ut och lussat för grannrna. tyvärr tror jag det är slut på det nu, men visst blev de glada så länge vi gjorde det!

mycket bra träning idag, sånt blir man alltid pepp på!
har inte fattat att vi ska till Falun än, men det börjar väl skjunka in nu så alla är taggade till tusen på träningarna! så himla härligt att verkligen ta ut sig på en go innebandyträning!

nu ska jag förbereda till imorrn när josse och jag ska till stan :)


förra julen ♥
min eget gjorde väska, lite stolt är jag faktiskt :P
hemma hos farmor som vi alltid brukar vara över jul.
men inte nu längre, traditioner varar tydligen inte för evigt.
man får hitta andra lösningar så nu kommer farmor till oss ist.
men det borde väl inte spela någon roll var man är, bara att man är tsm eller?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0