förlåter ni mig?

jag laddar aldrig upp bilder längre, fy vad jag skäms! tyvärr tar det sisådär 100 år att föra över några bilder så det blir lite dåligt med det när jag är hos masen senni! hehe

dålig uppdatering idag med, inte heller bra!
haft en lite uppochner dag idag. trodde jag skulle börja gråta vis middagen och en kvart senare fick jag värsta skrattanfallet!

allt gick jättebra i skolan idag, såg på sex and the city, bara halva för mer han vi inte?
6-6 blev resultatet, lärarna mot elever i innebandy

sjunga gick också väldigt bra faktiskt, fast jag är livrädd varje gång. kul om man tappar bort sig inför de 500 pers som var där inne-.-

åkte en sväng md mamsen också, delade ut julkort.

haha, OJ! klockan är mer än vad jag trodde, dags att sova tror jag.
god natt

Kommentarer
Postat av: liindblaads

Dagens lucka är öppen, kolla om det va du , om inte anmäl dig till morgondagens lucka :D

kram

2010-12-23 @ 11:58:03
URL: http://liindblaads.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0