:)

känns som att jag svävar på moln lite sådär. allmänt glad helt enkelt, det är inte för ofta det händer!
I want you to know, I am thinking of you. ♥
hände ju lite grejjer i skolan idag, helt sjukt är det. första gången tanken att skolka slog mig (kalla mig pluggis...), men vi slutade då ist. helt sjukt var det verkligen. inte mer om det nu..
skynda hem och sedan direkt in till stan. hittade ett par sjukt sköna löparskor och ett par supersnygga pjäxor! (bilder kommer imorgon)
tyvärr hittade vi ingen bikini så jag har lite panik gällande vad jag ska ha på mig imorgon när vi ska till simhallen med skolan.

sover hos mamma inatt :) slipper gå så himlans långt till bussen imorgon då. sovmorgon imorgon också då :) härligt!

nu ska jag ge mamma en stor kram när hon kommer hem snart. man måste visa hur mycke familj och vänner betyder, det gör vi för sällan. ( men överdriv inte)
ha en bra kväll hörrni!

/Hanna

Kommentarer
Postat av: Mamma

De var roligt att du var här när jag kom hem och att du hjälpte mej lite. Kramar kan man aldrig få för lite av. Ha en bra dag så ses vi ikväll.

2010-12-10 @ 10:13:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0